Friday 18 November 2011

aku x tau nak wat pe..aku diselubungi rase bersalah...td,mak aku merajuk ngan aku...ade la hal private y kinah x bole bgtau kat sini.y kinah bole bgtau,kinah x nak ikut ummi g melaka amik akak.ummi senarnye suro kinah ikut sbb tolong angkatkn barang2 akak y nak balik rumah drpd asrama..... k,la..shortcut cte,sblum ummi keluar,ummi ade ckp,'x pe lah,biar ummi yang angkat sorg2 brg2 akak.' .start tu,aku da rase bersalah dah...tapi,aku malas nak bersiap..so,aku ttp ngan keputusan aku...pas2,dlm 5 minit,on the spot mak aku nak kat kuar,aku pon turun jap.tetibe, mak aku kate 'jangan menyesal kalau terjadi ape2 kat umi.' aku pon diam je laa...maybe mak aku saje nak wat aku rase bersalh...skrg ni,dah beberape jam mak aku g melake,aku rase........ sgt risau... aku x nak ape2 berlaku..aku harap sumenye okay..tapi,aku rase sedih sgt kenape mak aku ckp cmtu. skarang ni,mak aku x balik2 lagi...guys,doakan family aku selamat eh :'(

No comments:

Post a Comment