Thursday 17 November 2011

perlu ke mencarut? %^&*(*^

setiap hari mmg bole dikatakan mmg wajib,mmg lumrah manusia  mencarut kat fb.jgn ckp kat fb je,kat twitter or whatelse.yang paling aku bengang,budak2 yang perasan hot kat alam maya ni saban hari makin suke nak mencarut.konon org pandg tinggi la kat die? oh,pleasee..-,-. aku penah dgr sorg prof bg talk kat skola kitorg,die ckp kalau org tu mencarut kat makanan die,die makan lalu die yang jadi bodoh.such mcm die tgh minum pastu die maki2 seseorg,die y dpt balik "maki2" die tu. harap guys faham ayat aku y tunggang langgang ni.lagi satu cte,smlm aku on twitter,n then ade sorg budak ni g tweet "hak'alah,budak ni pon ade twitter jugak kew? ugh go die,bi**h!" aku rase die tujukn pde aku lah kot,tp,4 your information,sejak tahun lepas aku dah ade twitter...tapela,die syok sendiri lew kott...

No comments:

Post a Comment